pondelok 30. júla 2012

Terrible weekend

Víkend bol jedna veľká katastrofa. Zasa som to neustála a prežrala som sa. Začalo to v piatok. Už ani neviem, čo všetko som pojedla. No v nedeľu som si dala obed(polievka+kura+ryža), potom zmrzka, zákusok. Okolo 17h sme si išli grilovať. Zjedla som 2 pláty mäsa a 3 malé pikantné klobásky. Na večeru zákusok. Keď som išla spať bolo mi tak zle že som si myslela, že budem zvracať. No dala som si sódu bikarbónu a ustála som to.Bolo mi fakt zle, nechápem ako som to mohla takto prešvihnúť. Tak na čo sa snažím celý týždeň, keď to potom za 3 dni priberiem naspäť. Nenávidím sa za to aká som slabá. Teraz vyzerám ako veľké tučné prasa. 

Odteraz to bude len voda a káva a uvidím čo prinesie víkend a ako to ustojím tentoraz. Ale musím to zvládnuť.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára