sobota 21. júla 2012

Čo mám nového

Moje najnovšie vecičky:



Konečne som si kúpila kontaktné šošovky, ´´to aby som ťa lepšie videla´´:o)
Ano moje nové náušničky. Kúpila som si ich na našom jarmoku, sú vyrobené z cestovných lístkov:o)) super nie.Nájdete ich na tejto stránke a je tam kopec iných hand made vecičiek http://www.sashe.sk/
Môj nový lek na spevnenie nechtov. Stačilo aby som bola 3x na gélových nechtoch a moje nechtíky sú úplne zničené. Teraz som si dala asi 3 vrstvy tohto laku tak uvidím za ako dlho mi to zíde dolu. 
 Výsledok mojej práce.


No a toto je moje nové pyžamko, do nového bývania. Keďže sa s priateľom po 4 rokoch chodenia chystáme spolu bývať, síce na začiatok to ubytko nie je nič moc ale tak nejako to na ten určitý čas prežijeme:D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára